Valion Löytynyt-kampanja herätti ajatuksia

Tasavallan presidentin käynnistämä, nuorten syrjäytymistä estävä Ihan tavallisia asioita -hanke näkyi vuoden alussa Valion perusmaitotölkeissä, nettisivuilla, Facebookissa ja ulkomainonnassa. Löytynyt-teemalla kulkenut kampanja oli onnistunut – yli 10 miljoonan Valion perusmaitotölkin ja ulkomainonnan kautta se tavoitti suuren joukon suomalaisia.

– Kampanja sujui todella hyvin, ja olemme saaneet siitä positiivista palautetta. On hienoa, että tärkeä asia sai laajaa näkyvyyttä ja herätti ihmiset pohtimaan aihetta. Parisenkymmentä uutta järjestöä on tullut mukaan tukemaan Ihan tavallisia asioita -hanketta, hankkeen hankekehityspäällikkö Anna Seppänen iloitsee.

Ihan tavallisia asioita -hankkeen nettisivujen kävijämäärät kasvoivat kampanjan myötä merkittävästi ja myös Facebook-sivusto sai lisää tykkääjiä. Ihmisiä kiinnostivat erityisesti kampanjalla kasvonsa antaneiden nuorten tarinat ja asiantuntijoiden kirjoitukset siitä, kuinka tärkeää aikuisten antama aika on nuorille. Valion sivuilla aiheesta kirjoitettu artikkeli keräsi myös satoja kiinnostuneita lukijoita.

– Jokainen yritys voi oman toimialansa mahdollistamalla tavalla vastata tasavallan presidentin esittämään kysymykseen, mitä juuri me voimme tehdä nuorten aseman parantamiseksi. Löytynyt-kampanjassa tämä on toteutunut erinomaisella tavalla. Uskon, että se innostaa muitakin yrityksiä tukemaan nuoria, Anna Seppänen lisää.

Löytynyt-kampanja vetosi aikuisiin, jotta he antaisivat nuorille aikaansa, kuuntelisivat heitä ja olisivat läsnä heidän arjessaan. Valio toteutti kampanjan yhdessä mainostoimisto hasan & partnersin ja Ulkomainosliitto Outdoor Finlandin kanssa.

Lue lisää Ihan tavallisia asioita -hankkeesta: www.tavallisia.fi.
 


Vastaa kyselyyn!

Auta meitä kehittämään Valio.fi-verkkopalvelua vastaamalla lyhyeen kyselyyn.

Osallistu Ei kiitos

Energiatarpeesi