Valio Jukolan viestin sponsoriksi 2012

09.02.2011

Valio on Jukolan viestin pääsponsori vuonna 2012, jolloin viesti myös kantaa nimeä Valio-Jukola. Suunnistuskilpailulla on ensimmäistä kertaa nimikumppani.

Jukolaan liitettävät mielikuvat, kuten suomalaisuus, luotettavuus, luonnonläheisyys ja perinteikkyys ovat erittäin positiivisia ja yhtäläisiä Valioon liitettävien ominaisuuksien kanssa.

"Valio on yksi maamme arvostetuimpia brändejä. Myös Jukolan viesti on urheilupiireissä erittäin arvostettu tapahtuma. Valio-Jukolassa huippubrändit kohtaavat", Valio-Jukolan markkinoinnista vastaava Sampsa Haarasilta toteaa puolestaan.

"Valion päätökseen mukaan lähdöstä vaikutti myös se, että viesti juostaan Valion tehdaspaikkakunnalla, Vantaalla. Saamme valtakunnallista TV-näkyvyyttä ja tavoitamme aktiivisia, hyvinvoinnistaan huolehtivia suomalaisia. Valio-Jukolaan 2012 odotetaan jopa 15 000 kilpailijaa", markkinointijohtaja Teea Björklund kertoo.

Valio-Jukolan tunnuksen ja graafisen ilmeen on suunnitellut graafinen suunnittelija Kari Pilkkakangas. Tunnus viittaa karttakuosillaan tapahtuman urbaaniin sijaintiin Vantaalla sekä sinivalkoisella värityksellään suomalaisuuteen, puhtauteen ja luotettavuuteen.

Kiira Korven tuki jatkuu

Tällä hetkellä Valion tärkein sponsorointikohde on taitoluistelija Kiira Korpi. Uusia kohteita kartoitetaan painopisteenä vastuullisuus sekä lasten ja nuorten hyvinvointi. Valio tukee esimerkiksi lasten ja nuorten Power Cup lentopallotapahtumaa Lahdessa kesäkuussa.


Vastaa kyselyyn!

Auta meitä kehittämään Valio.fi-verkkopalvelua vastaamalla lyhyeen kyselyyn.

Osallistu Ei kiitos

Energiatarpeesi