Valiolta kaksi tuotetta Vuoden brändiksi Venäjällä

Valio Viola® sulatejuusto ja Valio voi palkittiin huhtikuussa 2012 tehokkaimmista markkinointikampanjoista Brand of the Year in Russia -kilpailussa Moskovassa. Palkinnon kriteereissä arvioidaan mainoskampanjan tehokkuutta, brändin viestintää ja konseptin luovuutta.  

Brand of the Year in Russia on venäläinen brändin rakentamiseen liittyvä palkinto, johon Valion Venäjän yhtiö osallistui nyt ensimmäistä kertaa.

Elintarvikeryhmässä palkittiin 10 Vuoden brändiä, joiden joukossa olivat  Valio Viola®, Valio voi, Lipton, Knorr, Snickers, Cheetos ja neljä paikallista brändiä.

Pitkäjänteistä työtä

- Pitkäjänteinen monen valiolaisen osaajan työ tuo menestystä: Valio Viola® sulatejuusto on ollut Venäjällä 1950-luvulta lähtien ja Valio voi yli 100 vuotta. Voitto osoittaa, että Valion Venäjän yhtiö on pysynyt ajassa ja kehittänyt brändimielikuvaa ja markkinointiviestintää jatkuvasti,  toteaa Valio Oy:n  markkinointi- ja kategoriajohtaja Emma Aer.

- Valion laatumaidosta tuotekehitys ja tuotanto jalostavat vuodesta toiseen kuluttajan tarpeita vastaavia laadultaan ja maultaan tasalaatuisia tuotteita, Aer kiittää.

Menestystä muissakin kilpailuissa

Aikaisemmin Valion Venäjän brändit ovat osallistuneet menestyksekkäästi Vuoden tuote –kilpailuun, jossa menestys perustuu myyntimääriin. Valio Viola®, Valio voi ja Valio Oltermanni® on palkittu  13 kertaa Vuoden tuote -palkinnolla.

Lisätietoja: markkinointi- ja kategoriajohtaja Emma Aer, puh. 0503987404. 


Vastaa kyselyyn!

Auta meitä kehittämään Valio.fi-verkkopalvelua vastaamalla lyhyeen kyselyyn.

Osallistu Ei kiitos

Energiatarpeesi