Valio Aimo

Asiakastuki

Tarjoamme sinulle vaihtoehtoja tehdä tilauksia eri kanavoiden kautta ja me Aimot olemme aina apunasi ostoksiesi kaikissa vaiheissa, mitä kautta tahansa haluatkin tilauksen tehdä.

VALIO AIMO TUKKU

Asiakastuki

Asiakastuen Aimot auttavat sinua kaikissa kysymyksissäsi koskien toimituksessa olevia tilauksiasi. Voit tiedustella esimerkiksi toimituksen kulusta tai reklamoida tilauksestasi. Ottamalla yhteyttä sähköisesti pystymme käsittelemään yhteydenottonne tehokkaimmin ja varmistamaan parhaimman mahdollisen palvelun. Teethän mahdolliset huomautukset aina toimituksesta seuravan arkipäivän aikana ja ilmoitathan samalla asiakasnumerosi, tilausnumerosi, tuotteen nimen tai numeron, tuotteiden määrän sekä syyn huomautukselle.

Asiakasrekisteri

Asiakasrekisterin Aimot ovat apunasi kaikissa asiakkuuteesi liittyvissä asioissa. Heiltä voit tiedustella mm. nimi ja -osoitemuutoksia, verkkolaskuosoitteiden muutoksia, tukkukortteihin liittyviä asioita tai alkoholi- ja tupakkalupien käsittelyä.

Verkkokaupan käyttäjätuki

Valioaimonetin asiantuntijat auttavat kaikissa Aimo-verkkokauppoihin liittyvissä asioissa. Autamme mm. kysymyksissäsi liittyen käyttäjätunnuksiin, tuotteiden saatavuuteen, tilauspohjien käyttöön tai verkkomaksuasioihin. Ottamalla yhteyttä sähköisesti pystymme käsittelemään yhteydenottonne tehokkaimmin ja varmistamaan parhaimman mahdollisen palvelun. Ilmoitathan asiakasnumerosi aina yhteydenoton yhteydessä.

Kirjaudu sisään TOIMITUSTUKUN verkkokauppaan

Siirry PIKATUKUN verkkokauppaan

VALIO SUORAMYYNTI

Asiakastuki

Asiakaspalvelijamme auttavat sinua tilauksiesi kanssa, kun olet tilannut Valion tuotteita suoramyynnin kautta.

Yhteystiedot aina saatavilla

Tulosta kaikki tärkeimmät yhteystiedot yhdelle sivulle ja laita se toimipisteesi seinälle, niin yhteydenotto on aina yhtä helppoa. Lataa tulostusvalmis yhteystietosivu alta.

Lataa tulostettava yhteystietosivu