Tarjoamme sinulle vaihtoehtoja tehdä tilauksia eri kanavoiden kautta ja me Aimot olemme aina apunasi ostoksiesi kaikissa vaiheissa, mitä kautta tahansa haluatkin tilauksen tehdä.
Asiakastuki
Asiakastuen Aimot auttavat sinua kaikissa kysymyksissäsi koskien toimituksessa olevia tilauksiasi. Voit tiedustella esimerkiksi toimituksen kulusta tai reklamoida tilauksestasi. Ottamalla yhteyttä sähköisesti pystymme käsittelemään yhteydenottonne tehokkaimmin ja varmistamaan parhaimman mahdollisen palvelun. Teethän mahdolliset huomautukset aina toimituksesta seuravan arkipäivän aikana ja ilmoitathan samalla asiakasnumerosi, tilausnumerosi, tuotteen nimen tai numeron, tuotteiden määrän sekä syyn huomautukselle.
Asiakasrekisteri
Asiakasrekisterin Aimot ovat apunasi kaikissa asiakkuuteesi liittyvissä asioissa. Heiltä voit tiedustella mm. nimi ja -osoitemuutoksia, verkkolaskuosoitteiden muutoksia, tukkukortteihin liittyviä asioita tai alkoholi- ja tupakkalupien käsittelyä.
Verkkokaupan käyttäjätuki
Valioaimonetin asiantuntijat auttavat kaikissa Aimo-verkkokauppoihin liittyvissä asioissa. Autamme mm. kysymyksissäsi liittyen käyttäjätunnuksiin, tuotteiden saatavuuteen, tilauspohjien käyttöön tai verkkomaksuasioihin. Ottamalla yhteyttä sähköisesti pystymme käsittelemään yhteydenottonne tehokkaimmin ja varmistamaan parhaimman mahdollisen palvelun. Ilmoitathan asiakasnumerosi aina yhteydenoton yhteydessä.
Asiakaspalaute
Asiakaspalvelijamme auttavat sinua tilauksiesi kanssa, kun olet tilannut Valion tuotteita suoramyynnin kautta.
Voit myös ilmoittaa tavarantoimitukseen liittyvistä huomautuksista tai antaa meille palautetta suoraan sivuston kautta. Siirry asiakaspalaute-lomakkeelle alla olevasta painikkeesta.
Tulosta kaikki tärkeimmät yhteystiedot yhdelle sivulle ja laita se toimipisteesi seinälle, niin yhteydenotto on aina yhtä helppoa. Lataa tulostusvalmis yhteystietosivu alta.
Lataa tulostettava yhteystietosivu