Laihduttajan ruokalista vko 2

Vaihtelua ja monipuolisuutta laihduttajan arkeen

Laihduttajan viikon ruokalista on suunniteltu sisältämään noin 1600 kcal päivässä. Laihduttajan kannattaa huolehtia säännöllisestä syömisestä, jotta ateriavälit eivät veny liian pitkiksi ja nälkä pääse yllättämään hallitsemattomasti. Tekemällä fiksuja arjen valintoja voit nauttia maistuvia ja monipuolisia aterioita. Laihduttaja hyötyy tasapainoisesta ruokavaliosta, joka sisältää hyvälaatuista proteiinia, koska riittävällä proteiininsaannilla voi edistää lihaskudoksen säilymistä laihdutuksen aikana. Laihduttamisen aikana janojuomana on hyvä suosia vettä.


Laihduttajan tavallisessa ruokavaliossa ei kannata energiamäärää tiputtaa alle 1500 kcal, jotta ruokavaliosta saa edelleen kaikkia tarvittavia ravintoaineita.

Avaa/sulje Maanantai Yhteensä 0 kcal

Aamupala

Lounas

Välipala

  • Omena, keskiarvo, punnittu kuorineen  200 g

Päivällinen

Avaa/sulje Keskiviikko Yhteensä 0 kcal

Aamiainen

Lounas

Välipala

Päivällinen

Avaa/sulje Torstai Yhteensä 0 kcal
Avaa/sulje Perjantai Yhteensä 0 kcal

Aamiainen

Lounas

Päivällinen

Iltapala

  • Mandariini, kuorittu  120 g
  • Tee  170 g
Avaa/sulje Lauantai Yhteensä 0 kcal

Aamiainen

Päivällinen

Iltapala

Avaa/sulje Sunnuntai Yhteensä 0 kcal

Välipala

  • Porkkana  120 g

Iltapala

Lähetä sähköpostiin

Ruokalistan lähetys onnistui!

Energiatarpeesi