Valio Sustainable Brand index 2021 -voittaja

Suomalaiset valitsivat Valion Suomen vastuullisimmaksi brändiksi. Kiitos luottamuksesta suomalaiset! Päivittäinen työmme vastuullisemman ruuantuotannon parissa jatkuu.

Suomalaiset valitsivat Valion kahdeksatta kertaa Suomen vastuullisimmaksi brändiksi. Tästä tunnustuksesta olemme vilpittömän kiitollisia ja jatkamme päivittäistä työtämme ympäristön, eläinten ja ihmisten hyvinvoinnin parantamiseksi.

Saimme kiitosta erityisesti päivittäisestä työstämme terveellisen ja vastuullisesti tuotetun ruoan puolesta poikkeuksellisissa oloissa sekä eläinten ja ympäristön hyvinvoinnin eteen tekemästämme työstä. Nämä asiat ovat meille tärkeitä nyt ja tulevaisuudessa

Lue lisää eläinten hyvinvoinnista

Pandemia ei ole hidastanut vastuullisuustyötämme, päinvastoin. Valion vastuullisuuden ytimessä on edelleen kunnianhimoinen tavoitteemme maidon hiilijalanjäljen nollaamiseksi 2035 mennessä. Olemme jo hyvässä vauhdissa tavoitteidemme saavuttamiseksi.

Hiilijalanjälki nolla 2035

Haluamme olla osa maailmanlaajuisten haasteiden ratkaisua: tunnemme ympäristö- ja ilmastovaikutuksemme ja vähennämme niitä aktiivisesti uudistavan hiiliviljelyn, lantabiokaasun ja muiden tehdas- ja tilakohtaisten päästövähennysten avulla. Samaan aikaan parannamme määrätietoisesti eläinten ja ihmisten hyvinvointia.

Miksi vasta 15 vuoden päästä?

Meille on nyt kaikkein tärkeintä pitää huolta oman henkilöstömme ja maitotilallisten terveydestä ja jaksamisesta, jotta voimme jatkaa työtämme paremman tulevaisuuden hyväksi.

Mikä on Sustainable Brand Index -tutkimus?

Eurooppalainen Sustainable Brand Index™ on Euroopan laajin vastuullisuutta seuraava bränditutkimus, joka mittaa vuosittain kuluttajien käsityksiä brändien vastuullisuudesta Suomessa ja muissa Euroopan maissa. Tutkimus selvittää, kuinka hyvin kuluttajat eri maissa tuntevat brändien vastuullisuustyötä ja miten he arvostavat sitä. Tutkimus on toteutettu 11/2020 - 01/2021 välisenä aikana ja tutkimukseen on vastannut 9 900 16-75-vuotiasta suomalaista. Tutkimuksen on tehnyt Sustainable Brand Index -tutkimusyhtiö, joka on perustettu Ruotsissa vuonna 2011.

Tämä verkkopalvelu käyttää evästeitä käyttökokemuksen parantamiseen, tilastoimiseen sekä mainosten näyttämiseen.Lisätietoja ›