Siirry sisältöön

6.10.2017

Tuntematon Sotilas -elokuvan maistiaisia Valion maitotölkkeihin

Tuntematon sotilas

Elokuvatuotantoyhtiö Suomi 2017 Oy, Arilyn ja Hasan & Partners tuovat Tuntemattoman Sotilaan maistiaisia augmented reality -sisältöinä Valion maitotölkkeihin.

Tulevana syksynä osa Valion maitotölkeistä muuttuu AR-alustoiksi Tuntematon sotilas -elokuvan sisällöllä. Kyseessä on osa elokuvan markkinointiviestintäkampanjaa, jossa maitotölkkien mainospaikoissa oleva elokuva-julisteiden sarja herää eloon AR-yritys Arilynin älypuhelimiin ladattavan applikaation avulla.

– AR on VR:n ja AI:n lisäksi yksi teknologioista, josta on tullut markkinointiviestinnän megatrendi. Me etsimme ja tuotamme jatkuvasti erilaisia mahdollisuuksia sisältöjen henkiin herättämiseksi lisätyn todellisuuden avulla. AR on merkittävässä roolissa siinä, kun brändien ja ihmisten välisistä kohtaamisista tulee syvempiä ja mielenkiintoisempia, Arilynin luova johtaja Otso Kähönen sanoo.

Kampanja alkaa lokakuussa, jolloin maitotölkit avaavat portit mm. lyhyeen otteeseen elokuvasta, elokuvan Making Of -materiaaleihin ja tilauskanavaan, josta voi varata oman lippunsa.

Sisältöihin pääset käsiksi seuraavien pakkausten kautta:
– Lokakuu: Valio kevytmaito 1l ja Valio Hyvä Suomalainen Arki® rasvaton maitojuoma 1l
– Marraskuu: Valio rasvaton maito 1l ja Hyvä Suomalainen Arki® kevytmaitojuoma 1l
– Joulukuu: Valio täysmaito 1l ja Valio rasvaton maito 1,75l

Tuntematon Sotilas -elokuva herää eloon Valion maitotölkeissä  

Lue viimeisimmät uutiset tai tutustu uutisarkistoon

Search