7.4.2012

Kaupan arvostama kumppani

Vähittäiskaupat ja muut Valion asiakkaat ovat tutkitusti tyytyväisiä - ja syystä, sillä Valion toimitusvarmuus on lähes 99 %.

Toimialan paras asiakastyytyväisyys

Valion valikoimassa on noin tuhat tuotevaihtoehtoa luomusta terveysvaikutteisiin ja vähärasvaisista herkutteluun. Valion asiakkaita ovat muun muassa vähittäiskaupan ketjut, henkilöstöravintolat, ravintolat, tukut, liikenneasemat, ravitsemuspalvelujen tuottajat ja leipomot koko maassa, ja asiakastyytyväisyys niin vähittäiskauppa- kuin food service -asiakkaissakin on tutkitusti toimialan paras (Factum-tutkimus).

Asiakkaat arvostavat Valion merkkituotteita, toiminnan luotettavuutta ja yhteistyön ammattitaitoa, ja tuotteiden toimitusvarmuus asiakkaille oli 98,58 % vuonna 2011. Mahdollisista tuotepuutteista tai -virheistä Valio tiedottaa avoimesti ja nopeasti.

Suomen liikevaihto oli noin 64 % Valio-konserin vuoden 2011 liikevaihdosta. Suomen liikevaihtoon sisältyy kotimaan myynnin lisäksi maitoraaka-aineen myynti.

Vähittäiskaupan osuus kotimaan myynnistä oli 80 %, food service -myynnin osuus (muun muassa henkilöstöravintolat, julkinen hankinta, tukut, ravintolat, liikenneasemat) 14 % ja  teollisuusmyynnin osuus 6 %.

Valion tuotteista 85-prosenttia toimitetaan asiakkaille kiertävissä, ympäristöystävällisissä ja asiakkaiden työtä säästävissä jakeluyksiköissä.

Huomio!

Poista resepti Peruuta

Huomio!

Poista viikon reseptit Peruuta
Vastaa kyselyyn!

Auta meitä kehittämään Valio.fi-verkkopalvelua vastaamalla lyhyeen kyselyyn.

Osallistu Ei kiitos