10.4.2012

Valio OLO™ ylitti tavoitteet

Uusi Valio OLO™ ruoansulatusjogurtti nousi suomalaisten suosioon, ja tuote menestyi myös Ruotsin markkinoilla.

78 uutuustuotetta

Vuonna 2011 kotimaan markkinoille tuli 78 uutuustuotetta, joiden liikevaihto oli reilut 54 miljoonaa euroa. Alle viisi vuotta markkinoilla olleiden tuotteiden osuus kotimaan liikevaihdosta oli 17,7 %.

Vuoden 2011 menestynein uutuustuote oli Valio OLO™ Ruoansulatusjogurtti, joka kiritti koko Valion jogurttituoteryhmän myynnin noin 10 %:n kasvuun. Valio OLO™ menestyi hyvin myös Ruotsin markkinoilla.

Tutustu Valio OLO™ -tuotteisiin

Huomio!

Poista resepti Peruuta

Huomio!

Poista viikon reseptit Peruuta
Vastaa kyselyyn!

Auta meitä kehittämään Valio.fi-verkkopalvelua vastaamalla lyhyeen kyselyyn.

Osallistu Ei kiitos