Tuotevaihtoehto lähes kaikille

Valion laajassa tuotevalikoimassa on jokaiselle jotakin. Osa valiolaista vastuullisuutta onkin palvella eri-ikäisten kuluttajien tarpeita ja mieltymyksiä. Siksi kuluttajien toiveita sekä ruokatrendejä seurataan tarkkaan.

Valio palasi lastenruokamarkkinoille

Valio palasi lastenruokamarkkinoille

Valion perusmaitotölkit uusiutuivat. Tölkkien kuvitukseksi tuli monivärisiä satukirjamaisia kuvia lehmistä ja maitotilojen arjesta.

Valio PROfeel® tuotteet sisältävät paljon proteiinia mutta vain vähän lisättyä sokeria. Ne sopivat välipalaksi, ennen tai jälkeen kuntoilun sekä tueksi painonhallintaan. Riittävä proteiinin saanti on tärkeää kaikenikäisille.

Valio toi 123 uutuustuotetta markkinoille vuonna 2012. Tutkimukseen, tuotekehitykseen ja laadunvalvontaan käytettiin noin 29 miljoonaa euroa.

Alle 5 vuotta markkinoilla olleiden tuotteiden osuus Valion liikevaihdosta oli 21 % vuonna 2012.

Valion logo on Suomen markkinoilla merkki siitä, että maitotuote on valmistettu Suomessa suomalaisesta maidosta.

Valion valikoimissa on yli 80 parempi valinta Sydänmerkki -tuotetta, jonka myöntäjätahot ovat Diabetesliitto ja Suomen Sydänliitto.

Vastaa kyselyyn!

Auta meitä kehittämään Valio.fi-verkkopalvelua vastaamalla lyhyeen kyselyyn.

Osallistu Ei kiitos

Energiatarpeesi