Liikkuvuutta, lihaskuntoa vai kestävyyttä?

Valio PROfeel Treeniapurin avulla teet helposti monipuolisen treenin. Kun aloitat sokkotreenin, valitset aina alussa paitsi treenin keston ja vaativuustason myös sen, millaista liikuntaa haluat harrastaa. (Valmiissa treeniohjelmissa on mukana eri liiketyyppejä treeniohjelman tavoitteen mukaan.)

Liikkuvuus

Hyvä liikkuvuus pitää kehon kunnossa ja notkeana. Liikkuvuustreeneissä on mukana tehokkaita venytyksiä kehon eri osille.

Lihaskunto

Lihaskuntoharjoittelu on tärkeä apu lihasten vahvistamisessa. Lisävoima ei ole koskaan pahitteeksi. Mukana on muun muassa erilaisia punnerruksia ja kyykkyjä.

Kestävyys

Kestävyysharjoittelulla parannat hapenkuljetuselimistön toimintaa ja kohennat yleistä kestävyyttä. Näiden liikkeiden jälkeen jaksat pidempään.

Valitse mieleisesi ja aloita liikunnallisempi arki. Päätöksen voit kruunata vaikkapa uudella omenapiirakan makuisella PROfeel proteiinirahkalla.
 


Vastaa kyselyyn!

Auta meitä kehittämään Valio.fi-verkkopalvelua vastaamalla lyhyeen kyselyyn.

Osallistu Ei kiitos

Energiatarpeesi