Hyvinvointi

Syö hyvin, voi hyvin

Kohti pimeneviä iltoja

Jos olo on vetämätön ja vireystaso laskee, kannattaa kiinnittää huomiota monipuoliseen ruokavalioon. Flunssakaudella on hyvä huolehtia D-vitamiinin riittävästä saannista, sillä se edistää luontaisen puolustusjärjestelmän normaalia toimintaa.

Lue lisää

Terveys

Hyvää terveyttä tukevat tasapainoinen ja monipuolinen ravitsemus sekä liikunta, uni ja ystävät. Lue lisää, kuinka voit ylläpitää hyvinvointiasi ravitsemuksen avulla.

Vaivaako vatsa?
Aktiivista liikuntaa tukee hyvä ravinto
Huolehdi luuston hyvinvoinnista
Laihdutus ja painonhallinta kiinnostaa
Diabeteksen hoito on tärkeää
Terveellinen ruoka on sydämelle hyväksi

Ravitsemus

Hyvä ja terveellinen ateria on monipuolinen kokonaisuus. Ravitsemussuositukset antavat ruokavalion koostamiseen suuntaviivat, ja niitä on helppo soveltaa kunkin omaan elämäntapaan istuviksi.

Sokeri on makukysymys
Proteiinia monesta lähteestä
Suolaa vähemmän, jodia enemmän
Vitamiinit, kivennäisaineet ja Gefilus®
Myytit ja faktat maidosta
Suositukset terveelliseen syömiseen

Ruokavaliot

Ruokavalio voi olla tietoinen valinta tai esimerkiksi allergiaan liittyvä ainoa vaihtoehto. Säännöllinen ateriarytmi on kaikkien ruokavalioiden kulmakivi. Kokosimme tietoa yleisimmistä ruokavalioista.

Laktoositon ruokavalio
Kasvisruokavaliot
Allergiaruokavaliot
Gluteeniton ruokavalio
Tämä verkkopalvelu käyttää evästeitä käyttökokemuksen parantamiseen, tilastoimiseen sekä mainosten näyttämiseen. Lisätietoja ›